Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Snubblade över

Publicerad 2011-08-19 10:46:46 i Allmänt,

Hade på ngt sätt "glömt bort" underbara Caroline Af Ugglas. (Skäms på mig!)
Men så i går snubblade jag över hennes musik igen.
O den gick rakt in i hjärtat, som all hennes musik gör!
Många är så dåliga på att lyssna på texten i låtar. O i Carolines sånger sugs man in i verkligheten direkt.
Denna underbara, sorgliga, verkliga låt är en av mina favoriter. Tror de flesta kan känna igen sig då och då.
Och på något sätt känns det som många i ens närhet är i den där fasen när man omvärderar saker/tankar/känslor. En fas när man ser till sig själv i första hand...
Jag vet att "NÅGON" vet att jag finns här - att jag alltid kommer göra det...Älskar dig fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela