Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Moster ska vara barnvakt

Publicerad 2011-02-03 10:06:18 i Allmänt,

I dag är en ganska spännande dag för mig. Så lite tummhållning önskas vid klockan 13 ;)

Än så länge har inte dagen kommit i gång riktigt.
Vi har ätit lite frukost, jag har städat av lite smått o snart ska jag göra i ordning mig lite.
Hoppa in i duschen, platta håret, sminka till mig o sånt allmänt.
Fortfarande förkyld, men mkt bättre är vi. Dock e jag ganska hes nu, så jag hoppas rösten håller.

Vid 12 kommer min syster hit, hon ska vara barnvakt till småtjejerna.
(O eftersom dom e lite hängiga tyckte hon och jag att d var bättre hon kom hit)

Thelma är överlycklig över att hennes moster ska komma hit :love:
Säkert kommer Vinga med bli jätteglad, men hon förtår ju inte riktigt innan.

Nähä, duschen kallar...

Ha en fin dag o ta det försiktigt ute på vägarna för (i alla fall här) det är snorhalt ute :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela