Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Älgsafari

Publicerad 2011-07-28 12:11:34 i Allmänt,

I måndags var vi på Älgsafari. Det var faktiskt supermysigt:D
NIO älgar såg vi o två kunde vi klappa med. Ungarna tyckte det var jättekul, tom Mollan ;)
Konstigt, vi har åkt förbi den där älgparken så många ggr, men aldrig varit där. Men det är väl lite så att man "glömmer" sånt som är för nära sas. Detta låg i Kosta o det är inte så långt från oss.
Hur som, mysigt som attans. Det fanns även lite olika fåglar, grisar, getter, kaniner o marsvinsom man kunde kika på. En riktigt mysig dag för en billig peng. (50:-/person o barn under 5 år var gratis. Så vi kom undan m 150:- vilket jag tycker var helt överkomligt;) )




När vi gått i parken fanns det en mysig lekplats där vi stannade en stund med såklart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela