Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En tur i skogen

Publicerad 2011-07-23 16:46:59 i Allmänt,

Det blev en tur i skogen i förmiddags. Jättemysigt o Scooby orkade knata med han med. (Ja, självklart var Malte oxå med, men han är ju lite äldre så ;) )
Både jag, barnen, Stefan och hundarna njöt av den underbara småländska skogen - skulle inte stå ut utan "min" älskade skog. Men så är det väl med det man är van sas. Jag är ju uppväxt med underbara insjöar och mörk mystisk skog o därför är det nått som gör mig lugn och trygg.

Här kan man öva alla sina sinnen och balansen :)


Thelma har många frågor och funderingar om allt spännande hon hittar :)


Väl hemma var det en mycket trött Scooby som tog igen sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela