Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tröttheten from Hell

Publicerad 2011-03-21 14:44:56 i Allmänt,

Jag är bara trött...TRÖÖÖÖTT :( Fy för o gäspa sig igenom en hel dag. Känns som huvet funkar i slowmotion typ. Man tänker vad man ska göra o så tar d ett tag innan kroppen fattar vad man tänkt. Typ: Nu ska jag lyfta detta glaset...så står man där o glor...sen klickar det till typ "jaha du menar att JAG ska göra det?"...o SEN kopplar det så mkt att man lyfter handen och lyfter glaset...ja ni fattar ;)
Var så trött när jag skulle hämta gullungarna på dagis att jag bara stod o glodde till slut. Orkade inte ens tjata på dom, haha.
Jaja, trött e jag i alla fall. Varför? Ingen aning! Har sovit bra o det har inte varit fullmåne lr nått. För mycket som snurrar i huvet kanske? Sånt kan man bli rätt trött o okoncenterad av.
Alla tankar som far runt i skallen, man blir helt utmattad ju.

O till råga på allt har jag ett äckligt ont munsår (som tur är syns det inte ännu dock) som förlamar halva läppen o värker o kliar - URK!
Kanske finns nån grupp på facebook: "Alla vi som hatar munsår" Kanske? Borde det ju göra, det finns ju för allt annat trams så varför inte, hehe.
Nähä, gäspa vidare nu då, blir nog en väldigt oproduktiv kväll skulle jag tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela