Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En lat söndag

Publicerad 2012-12-17 00:15:53 i Allmänt,

 
Jag sitter här o funderar på vad jag ska skriva...men kommer fram till att nä, jag vill egentligen inte skriva nått. INget viktigt. INget som får er att jubla. Livet är bra, vi har det bra. Vi gör som vi alltid gör - kör vårt race ;)
 
I dag har varit en riktig slappesöndag med massa hemmays o ungar som bråkat o nog egentligen behövde komma ut lite. Men vädret var trist, jag var trött o Stefan likaså - o ja mina barn kanske BORDE kommit ut, men nä dom dör inte av en innedag. Så nope, det blev inne m film istället.
Hoppas ni haft en fin fin dag...
Natti natt o kram
Mys med pappa i dag <3

Kommentarer

Postat av: Mary

Publicerad 2012-12-17 09:25:23

Hej!
Ramlade in på din blogg via "mammabloggar". Jag är ett stort fan av bloggar å har själv bloggat everyday sedan 2009. MEN alla jäkla "mammabloggar" handlar ju bara om fluff å moln å göllegöll å d är så satans trökit å läsa om å så hittar jag din blogg! ! Kul tyckte jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela