Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Hur mycket har jag levit?

Publicerad 2012-06-18 15:06:46 i Allmänt,

Ja - precis den frågan ställde Thelma precis. 5 år blev klart mitt svar. För vi vuxna tänker ju enspårigt o enkelt. Så till en sån fråga blir ju svaret så.
Men Thelma, som är en liten tänkare, tittar på mig o säger: Ja, jag har ju levit i så många år...men jag har levit mkt mer. För först längtade du efter mig ju!
Jag tyckte det var så vackert. Så SANT o så vackert! Älskade älskade unge - hela mitt liv har ni funnits i mitt hjärta du o dina systrar. Tänk va häftigt när man tänker så, att dom lixom legat på min livsväg o bara väntat på mig!  <3


Tiden går så fort, lilla pluttan för 2 år sedan <3

Kommentarer

Postat av: Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2012-06-23 19:18:15

haft en fin midsommar?? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela