Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Nämen oj då, vilken miss!

Publicerad 2012-11-12 15:59:59 i Allmänt,

Jisses, jag hade ju helt MISSAT att skriva om mammas katt ju! Fick helt för mig att jag berättat för Er! Ni måste ju undrat över förra inlägget då ju. Pinsamt :(
Jaja, hur som. Mamma hade en jättefin norsk skogskatt vid namn Beatrice, kallades Bea. Hon var 11½ år och har varit jättepigg tills för ca en vecka sedan. Mamma har iofs kännt någon knöl på henne och varit hos veterinärer ang detta. Det var tumörer, men inget hon led av men som vet sa kan det där ändra sig fort. Vilket det nu gjorde. I måndags slutade hon äta och sen i lördags kväll/natt slutade hennes bakde fungera så hon hasade sig fram. Mamma hade egentligen tänkt åka till vet som i dag, men i går skrek Bea i förtvivlan och av smärta. Efter samtal till jourvet utan resultat bestämde sig mamma för att en nära bekant fick avsluta Beas liv med geväret. Att lida och plågas som hon är inte humant. Så i går kväll var så äntligen hennes lidande över och nu sover hon gott. Kelar säkert med husse i himlen. Jag tror han stod där och väntade på sin älskade Bea.
Nu är du inte ensam Christer <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela