Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

På med fågeldräkten!

Publicerad 2012-11-12 08:29:11 i Allmänt,

Morrn morrn världen!
I dag blir det möte i skolan. Utvecklingssamtal kombinerat med möte för Molly. Så återigen på med fågeldräkten (näbbar o klor) Att det ska vara så förbannat svårt att som vuxen släppa på sina principer o bara vara en vuxen medmänniska istället för bara lärare är något som förvånar mig!
Men jag säger som jag sa på instagram för några dagar sedan: "Ännu en dag i paradiset, men jag är ta mig fan ormen!"
Så tjing tjing folket ha en bra dag, för det tänker ta mig tusan jag ha! INGET ska få slå ner mig, o den som tror annat har glömt attjag bestitter den starkaste kraften. Jag är nämligen: MAMMA!!!
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela