Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Anställningsintervju, blodiga tankar och allmän uppdatering

Publicerad 2012-10-31 21:51:46 i Allmänt,

Ja, det där med bloggandet har legat nere skitlänge nu. Av olika anledningar. En del bra en del inte bra, men men det är ju så livet är helt enkelt. Man kan inte haka upp sig på att det inte blir som man tänkt sig. Blev det det vore nog livet ganska trist i slutänden eler vad tror ni?
Nu är det som det är, o vårt liv är vårt liv - tack tack nagellack...
 
Hade ju egentligen tänkt göra ett sånt där tokgulligt inlägg om vår bröllopsresa. Med massa gölliga bilder o så. Men nä, jag orkar faktiskt inte i kväll. Vi får se, det kanske kommer nån annan gång. Om inte så gör det inte det. Mysigt o kul var det i vilket fall ;)
 
På lördag ska vi på Halloween fest hos några goa vänner o just nu funderar jag mest på vad jag ska tänkas klä ut mig till? Men men, jag gör säkert som vanligt. Stimmar runt några timmar innan o hittar på nått. That´s me. Nått m blod o läskigheter får det nog ta o bli iallafall...Har spanat på lite tankar o har nog lite ideér, men men vi får se. Har i allafall koll på vad vi ska ha med oss för knytismat, det är ju alltid nått!
I kväll har småknoddarna varit på "SPÖKFEST" på dagis med. Det tyckte dom var jätteroligt (o lite läskigt) Dom hade bestämt sig för att vara katter, men Thelma ändrade sig i sista stund o ville vara kanin. Så det blev till o ändra om lite i "kostymen" Den är ju en elak kanin så jag är läskig i allafall, var hennes motto! Klart hon ska vara en kanin om hon vill det. Man kan göra mkt med ansiktsfärg o lite gamla nylonstrumpbyxor. Har inte hunnit lägga in bilderna på dem från kameran ännu, men jag kanske gör det i morgon.
 
Ja, vad händer i övrigt här då? Nja, inte så där himla mkt. Livet rullar på dagarna går...
Jo, jag var på en anställningsintervu i går. På ett (för mig) drömjobb, så det vågar man väl inte hoppas på. MEN så kul det hade varit! Jag hade passat som handen i handsken där! Om man nu bara kunde få cheferna där o förstå det! Suckeli suck - tuppjuck...
Nähä, men nu knorrar det lite i maggen så jag ska knapra i mig nån knäckemacka o så lite te till det tänkte jag. Ha en fortsatt underbar onsdagskväll i det härliga höstvädret! Puss puss på er <3
 
Bjuder väl på en liten bild från bröllopsresan i allafall
Inte jättetrist utsikt från hotellet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela